Tro det eller ej men..

... jag ska faktiskt lägga mig nu!
Haha, låter väl helt galet att man går och lägger sig strax efter 8 när man är ledig? Men jag är svintrött eftersom jag varit vaken tidigt imorse och sen hållt igång hela dagen. Min söndriga rygg tar verkligen på krafterna kan jag lova. Allt jag gör är 1.000 gånger svårare, tyngre och jobbigare när ryggen är såhär :/ Hemskt! Och sen så är det ju så att jag KANSKE ska till Ullared imorgon med, och då åker vi tiiiiiiiidigt, så vill bara utsövd och pigg då så man orkar gå där hela dagen :) Men, ett problem, är inte ryggen bättre imorgon så måste jag tyvärr avstå från Ullared :( Kan inte promenera runt där i flera flera timmar med denna ryggen och riskera att den blir värre eftersom jag jobbar resten av helgen sen. Då måste jag faktiskt tänka på att vila istället och få den att bli bättre så jag kan jobba. Att ta ansvar kallas det ;) Mohaha. Nejmen, hoppas verkligen jag vaknar upp med en frisk och stark rygg imorgon!

Men ja, jag säger väl godnatt nu då. Ska fixa lite innan jag kan hoppa ner i min varma säng. Så tar nog en liten stund till innan jag ligger där, men men.. vi hörs imorgon hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0