Tvättar

God morgon!

Jag har varit vaken sedan 07:30 typ, riktigt segt att stiga upp den tiden när man för en gång skull är ledig, men vafan är man vuxen så är man och då har man hushållssysslor att stå med, haha. Som jag sa igår så tvättar jag idag. Började klockan 8 imorse. Var nyss nere och slänge i två maskiner, en med jackor och den andra med lakan och handdukar, så väntar på att dom ska bli klara. Mina tvä första maskiner med kläder hänger nu i torkrummet. Tycker faktiskt det är roligt att tvätta, hihi :)

Sov inte så bra inatt, tankarna var där igen. Inget jag tänker ta upp här men. Sen så dog min systers ena katt inatt med och det gör ont i hjärtat på mig för det var MIN älskade katt innan min dumma mamma bestämde sig för att ge bort henne till min ena syster, jävla skit :( Men var nog lika bra för henne kanske. R.I.P Romeolina

Jao, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Vi får höras senare helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0