Back @ my place

Hello bitches!

I am back at my place now, men inte så länge till!
Jag blev avsläppt här för att hämta lite grejer bara, ska iväg
strax igen, ska hem till min kompis som jag var i U-hamn med.
Åh. det var så fint och mysigt där. Vi gick längst hamnen i solnedgången.
Sen käkade vi mat som var riktigt god faktiskt och ja, sen åkte vi hem.

Nu har jag packat ner typ "sovkläder", en handduk (ska duscha där) haha,
och även min dvd för att kompisen inte har någon tyvärr, haha.
Tog även med mig boken jag håller på att läsa så jag kan läsa
några sidor innan jag somnar :) Alltid skönt!

Vi ska iväg ner till typ Ica eller något liknande nu så jag kan köpa schmpoo,
balsam, sminkborttagningsmedel, naturgodis och kaffe :) haha.
Sen blir det en sväng förbi hemmakväll och hyra en skräckfilm, mohaha.

Aja, men jag bloggar väl när jag kommit hem imorgon igen! :)
Pusselipuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0