Blogga.. ??

Blööh, hej igen! :/

Ja, jag sitter här och känner typ "men kom igen nu då, du måste blogga".
Varför jag känner så har jag faktiskt ingen aning om, det är irriterande.
Jag har ju fasen ingenting att blogga om just nu, skulle väl kunna skriva
minst 2-3 hyfsat långa inlägg om helgen, men jag vill inte det.
Jag har ingen som helst lust att skriva om helgen just nu och dela med mig
om allt smaskigt som hände, haha. Räcker väl med att tala om att jag har
haft en sjukt bra och rolig helg och är glad att jag inte bara satt hemma
som jag först hade tänkt att göra.. Inget mer med det! :)

Hm, dom dära tidsinställda inläggen jag snackade om förut..
Dom kan vi nog glömma också, har ingen lust med det heller, haha.
Får se om jag hinner fixa några innan jag drar till jobbet imorgon annars
får ni klara er tills tisdagkväll då jag är hemma igen!

Jag börjar 15:30 imorgon och jobbar fram till 09:30 på tisdag, har
sovande jour mellan måndag och tisdag. Sen är blir det att skynda mig hem
på tisdag, byta om och åka med mamma och hennes väninna hem till henne igen.
Ska träna med hennes hundar och även bygga klart hundgården. Så ja, är väl
hemma ganska sent på tisdag kan jag tänka mig.. Men vi får se hur allt blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0