Criminal minds

Ögonen svider och kroppen värker, jag är död.
Har hållt igång till 1000 hela veckan så nu känner jag mig helt
död faktiskt, ska bli så skönt med fredag och helg imorgon!
Ska verkligen se till att vila upp mig i helgen för nästa vecka
ska jag jobba alla dagar utan onsdag och lördag, samt ha min
systerson här mellan onsdag och fredag, kommer bli tufft men
finns inget att göra åt det, ska bli mysigt att få umgås med honom.
Om tiden finns till måste jag försöka umgås med min syster denna
eller nästa helg också, hon behöver mig och jag behöver henne.
Och det var länge sen vi sågs helt ensamma, i lugn och ro..

Kanske inte har bloggat så mycket idag som jag egentligen borde.
Men var ju iväg typ hela dagen, sen skulle jag och mamma tvätta
när vi kom hem och då gick tvättmaskinen sönder :( Så ja, vi har
haft världens problem med den, att få ut våra kläder och så från den.

Så nu är det dags för sängen. Ska lägga mig och kolla på Criminal Minds.
Hoppas på att somna så fort det är slut vid 22 så man kommer upp i skaplig
tid imorgon även om jag inte måste, känns bäst så.. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0