En lång jävla dag :/

Hej på er!

Jaaaa, dååååålig uppdatering jag vet det, men inte mycket jag kan göra åt det.
Direkt efter jobbet så ringde mamma och sa att jag ska med henne och hennes
väninna hem till vänninan dels för att passa hennes hundar lite, samt promenera
med dom och träna dom, vilket jag självklart ställde upp med.
Jag skulle även hjälpa till att lacka hennes badrum och bygga en hundgård.
Dom tanterna har ju inga muskler så jag fick de tunga jobben ;) haha.
Jag är helt död nu eftersom jag har varit uppe sedan 03:30 imorse ungefär.
Eller nej, inte uppe på benen, men jag vaknade då och kunde inte somna om igen :/
Sen har jag jobbat under förmiddagen, bara åkt hem och bytt kläder och åkte
med dom ut, hem till henne. Jobbigt men jävligt kul. Var underbart att få umgås
med hennes två underbart fina hundar och även träna med dom.
Ska dit på tisdag igen och träna mer med dom, mys mys..

Nu är det hög tid för mig att duscha, känner mig så vidrig, haha.
Sen även äta något för det har jag såklart glömt bort att göra idag (A)..

Smell you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0