Engel

Sitter här i mörkret och lyssnar på Rasmus Seebach - Engel,
så äckligt jävla helvetes fin låt alltså, får inte nog av den.
Tårarna rinner lika mycket varje gång jag sitter och lyssnar på den.
Även om jag inte är speciellt depp, men det är något med låten,
den får alla känslor och tankar att sätta igång och det slutar med att
jag ligger dubbelvikt över sängen och bara skriker :/ Men men..
Fin är den, helt klart! (y)


Är han inte för söt, lille Rasmus? :)

Nu är klockan snart 18:30 och jag har ganska tråkigt, finns ingenting att göra.
Har nyss käkat grillkorv med mos ihop med morsan, lagade extra mycket
så jag har till matlåda i helgen med, najs najs och gott som fan var det.
Nu är jag så mätt att jag snart spyr, skulle vilja göra något men samtidigt inte.
Vill helst bara ta de lugnt, kika tv och chilla liksom, inte ofta jag gör det.
Kan ju faktiskt göra hur mycket som helst i veckan och nästa helg då jag inte
jobbar, det är nog smartare :) Ska nog vara klok och stanna hemma idag!
Lovar att annars är jag skitförbannad och sur imorgon när klockan ringer vid 7
att jag inte stannade hemma och la mig i tid, haha :) Sån är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0