Fredag...

God morgon.

Jag vaknade halv tio idag och kände mig helt utvilad, mår dock lite dåligt.
Känner mig konstig, med huvudvärk och ont i kroppen, men det ger väl sig.

Idag är det fredag och det händer nog inte ett piss för min del idag.
Det är bara för att jag ska jobba imorgon, känner att det nog är bäst
att jag sitter hemma ikväll och laddar inför ca 30 timmar jobb
lördag-söndag, det är en del timmar så ja, det blir tufft.

Jenny kommer antagligen hit om en stund, om hon hinner.
Vi ska tjöta lite och så, sen när hon drar till jobbet ska jag nog ordna
ett litet spa här hemma för mig själv, morsan är iväg också.
Men vet inte om jag ska ha spa-behandling under dagen nu eller vänta
med det till ikväll, vi får väl se, men det är mina planer för dagen i alla fall.

Jag skriver mer senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0