Fy på mig!

Hejsan hoppsan!

Ser att det är typ 5 dagar sedan jag bloggade sist,
men grejen är att min dator är pajj, idag är första dagen på
ungefär 1 vecka som den vill fungera, så ja. Därför har jag inte
kunnat blogga, ber om ursäkt för det :/
Imorgon ska jag köpa en ny dator efter jobbet, så då kan jag börja
blogga ordentligt igen, ska bli hur skönt som helst :) hihi.

Idag är första dagen på nya jobbet, eller ja. Jag gick bredvid 2 dagar
förra veckan och var med på ett APT-möte, men idag börjar jag jobba.
Börjar kl 15:00 - 21:30, ska bli skitkul faktiskt.
Detta jobbet är fantastiskt och jag trivs hur bra som helst.

Hm, vad ska man säga mer då? Det har väl inte hänt så värst mycket sen sist.
Har umgåtts med vänner, festat osv.. haha. Sånt man gör i min ålder ;)
Nejmen, ja. Blä. Vet inte alls vad jag ska skriva mer, haha.
Vi gör så att jag bloggar från min nya dator imorgon istället.

Ha det superbra tills dess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0