Hemma från jobbet.

Hej gullungar!

Jag är hemma igen, kom hem ganska nyligen faktiskt.
Mötet drog ut på tiden lite och sen var jag även tvungen att stanna
kvar en stund efter det för att prata med min chef om lite saker.

Jag är riktigt slö alltså och hungrig som ett djur, har bara ätit en banan idag.
Så ja, magen kurrar som sjutton, inte bra inte.
Ska strax göra massa sysslor som måste bli gjorda idag, annars går massa
saker åt skogen om man säger så..

Mitt nya liv börjar även på måndag, då blir det ändrig på det mesta i mitt liv.
Inte bara nya vanor och rutiner, utan ska även ändra på mig själv.
Alltså min personlighet, måste börja sätta gränser för folk osv.
Kan inte låta människor behandla mig hur dom vil, nejnej, det är slur på det nu.

Skriver mer om det i ett senare inlägg och om en stund kommer även en
såndär liten söt "faktalista" upp, haha. Ni får se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0