Hemma hos Penny!!

Tjofadderittan....... ;) höhö.

Jag sitter hemma hos Penny nu, kom hit för en stund sedan.
Hon är i duschen och gör sig ren och fin till kvällen.
Därefter ska hon väl sminka sig och bestämma kläder, vilket kommer
att ta låååååååååååååång tid om jag känner henne rätt ;) HAHA!!
Aja, jag får väl underhålla mig med att läsa bloggar eller något
under tiden, hehe. Vad ska mina läsare göra ikväll? :)

Det verkar inte bli någon träff med pluttisen idag :( Blä.
Jag hade väl kanske inte förväntat mig det heller på ett sätt
eftersom jag vet att det brukar vara mycket snack och lite verkstad!
Men men, finns väl fler tillfällen antar jag!

Nu ska jag lyssna på go musik och tagga inför kvällen!
Vi hörs imorgon igen, ha det gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0