Jaa juste..

Haha just fan, det är ju måndag imorgon, alltså första dagen på mitt nya liv. Det ska bli så spännande. Jag tänker inte nämna något om det, ÄN! Kanske kommer lite info och fakta om det senare när jag kommit en bit på vägen. Känns som man får sån stor press på sig om folk vet om vad det är man ska göra och så vidare. Självklart är jag 110% seriös med att jag faktiskt ska skaffa mig ett helt nytt liv, eller man kanske inte säger så. Hm.. Helt seriös med att jag ska göra STORA förändringar i mitt liv och ja, det börjar ju redan imorgon och det är på riktigt nu alltså, haha. Jag har redan satt alarm på mobilen så ja, imorgon ska jag iväg och göra första uppgiften som ingår i mitt nya liv, har ni någon aning om vad det kan vara?? Erkänn, jävligt spännande?
Jag vet att det jag ska göra imorgon kommer gå galant, inga svårigheter, hoppas jag! haha. Men för mig är det faktiskt ett jättestort kliv måste jag säga, lyckas jag kommer jag vara SÅ stolt över mig själv! :)

Ja ja, nog om det nu. Men bara så ni vet kommer det hända mycket nytt och spännande i mitt liv, även om det är saker jag väljer att lämna utanför bloggen för tillfället, kanske berättar om allt vid ett senare skede..

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0