Kom precis hem.

Hej på er allesammans.

Jag kom precis hem så det är därför jag inte har bloggat ännu nämliget.
Inlägget som kom upp imorse var ett tidsinställt inlägg som jag gjorde
igår innan jag stack hem ifrån, skulle egentligen gjort några tidsinställda
som skulle komma upp under kvällens gång men jag glömde helt av det.

Gårdagen var helt okej, kalaset här hemma för mamma gick fint. Inga sura miner.
Det bjöds på god mat och supergod tårta till efterrätt och mamma blev väldigt
glad för alla presentrer hon fick :) Bra det.
Sen skjutsade min syster Mouniras pojkvän mig till Jari där Jenny bafann sig.
Hon passar hans lägethet nu så vi var där då såklart, jag fixade klart mig där
och efter en stund kom lilla Linn också, trevligt värre. Vi drack vin och sjöng
singstar, haha. Sjukt kul alltså, vi hade skitkul där bara vi tre.
Sen stack vi till Marlenes fest som var mindre kul, haha. Den var inte alls kul.
Konstigt folk, bara en massa tjafs och bråk som vanligt. Folk kallade mig fula
saker under kvällen så det förstörde mitt humör helt och håller i alla fall.
Sen drog vi ner till stan och stack till Tonic, där träffade vi Jockeboy :) haha.
Var mysigt att få krama om honom igen, var längesen nu :(
Även Nicke och någon vän till honom var på Tonic, japps japps.
Sen köpte vi fyllekäk och så typ, sen fick vi skjuts av min fina vän så vi körde hem
först Jocke sen Jenny och sen åkte vi hem till honom. Jag började dricka öl så fort
jag kom fram, haha. Sen käkade jag nog lite :)

Aja, jag vaknade i alla fall sent idag och har mått ganska dåligt.
Har ont i hela kroppen, är trött och har huvudvärk så det blir inga mer inlägg idag.
Jag ska ta mig en dusch nu och sedan lägga mig i sängen och slappa bara.
Ska poppa popcorn och se någon film tror jag :) Vi hörs helt enkelt imorgon då.
Kanske kommer upp någon mer inlägg men tror inte det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0