Måste lägga mig nu.

Sådär, nu är jag nyduschad och även mätt i magen, awesome!
Jag är så trött så det finns inga ord som kan beskriva :/
Måste verkligen lägga mig nu, även om jag inte somnar på en gång
men jag vill få lägga ner min trötta och onda kropp i sängen alltså.
Usch, är så trött så jag mår illa typ, inte bra det.

Imorgon är det konferens på jobbet, ska vara där kl 13:00,
tror den håller på till 16 eller om det var 17, haha minns ej.
Skulle behöva dra en vända till apoteket antingen innan eller efter
konferensen, får se hur jag gör med det, hmm..

Vet inte riktigt när jag ska gå upp imorgon, tänkte få sova ut.
Men ja, bloggar la så fort jag vaknar annars när jag är tillbaka hemma.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0