Multivitaminjuice

Jajjemän, jag sitter och dricker multivitaminjuice just nu,
riktigt gott måste jag säga, muuuums!
Eh ja, fråga mig inte varför jag behövde tala om det för er, men..

Jag kom hem för en bra stund sedan, glömde av att blogga bara (A) haha.
Efter maten stack jag iväg som sagt, gjorde lite hemliga saker, hihi.
Känns skönt att få gjort så mycket vettigt nu, att jag verkligen tagit tag
i min livssituation och så vidare, riktigt modigt av mig :)
Jag promenerade dit jag skulle och tyvärr öppnade sig hela himlen
medan jag promenerade så jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram.
Haha, inte det roligaste men vad skulle jag göra liksom. haha.

Känns som att denna dagen börjar lida mot sitt slut och det är riktigt skönt.
Har fått väldigt mycket gjort idag så jag kan gå och lägga mig
med hur gott samvete som helst, tihi.

Får se om vi hörs senare eller nått, ska typ.. hm.. spela nu, haha.


Bjuder på en gammal bild på mig från typ 2007? eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0