Mys med mami

Jag ligger i sängen och myser med min älskade mami.
Vi ligger och glor på "Veckans brott" som sänds på SVT 1 just nu.
Rätt intressant och spännande faktiskt, han Leif GW Persson är ju med
och han är ju en riktigt skicklig kriminalare och beteendevetare!
Har alltid älskat honom, han är så jävla grym inte bara grym på det
han gör (sitt jobb osv) utan även som person, all kärlek åt Leif!



Så fort detta programmet är slut så ska jag borsta tänderna och lägga mig.
Ska försöka läsa ut min bok ikväll, har typ bara 100 sidor kvar nu.
Fan vad snabbt jag har läst den, haha. Har läst typ 500 sidor på en vecka :D
I'm a good good girl! ;) Nej men den är sjukt spännande faktiskt även att
jag redan har sett filmen, haha. Boken är ju typ 100000000 gånger bättre!

Nu ska jag sluta tjata och se på tv'n istället.
Vi hörs imorgon, god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0