Mysig höstdag.

Hej på er!

Glömde av att blogga förut innan jag stack iväg för att möta Sara
och hennes kompis Sanela i stan. Så jag får blogga nu istället då.

Jag gjorde mig riktigt fin idag, tog på fina och mysiga höstkläder,
även ytterkläderna var varma och mysiga, hade fodrade stövlar på mig.
Sminkade mig i höstens färger och satte upp en slarvig toffs på skallen.
Kände mig riktigt höst-fin faktiskt, haha.

Som sagt, åkte ner till stan och mötte Sara och hennes vän Sanela vid högskolan
runt klockan 13. Vi gjorde lite ärenden och sånt innan det var av hem till Sara.
Där kollade vi på film, tv, rökte och tjötade, riktigt trevligt faktiskt :)
Dock är jag svintrött så drog mig hemåt runt 18:30.

Nu sitter jag här och väntar på att min mat som jag lagar ska bli färdig.
Blir massa grönt i ugnen, haha. Alltså grönsaker, rotfrukter och sånt.
Ska nog steka lite kyckling att ha till också, mums mums.


Snygg bild på mat som jag hittade på google ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0