Ny dator, ÄNTLIGEN!!!

Hej på er!

Jag köpte ny dator igår men glömde av att blogga, haha.
Jag hade fullt upp med att läsa "kändisbloggar", kolla facebook
och skicka iväg en massa mail typ, haha. Så är det när man inte
haft en fungerande dator på ett tag, men nu ska det börjas blogga igen!

Jobbade igår, sen åkte jag hem och vilade lite, köpte dator
och senare på kvällen träffade jag Jenny en stund, vi gjorde la
inget särskilt direkt, men men..

Idag ska jag träffa Sara för en fika, det var ett jävla tag sedan vi sågs.
Det har alltid kommit något emellan när vi har bestämt oss för att ses, så det
får vi ta och ändra på nu och börja umgås igen, det vore greeeaaat!

Nu ska jag försöka göra mig i ordning lite så man vågar visa sig ute. haha.
Sen måste jag åka vidare till Sara, men bloggar senare igen!


Här är datorn jag köpte, en Compaq :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0