Pissvåt och iskall

Burr, burr burr och hej!

Nu som först kom mamma och jag hem från Knalleland, haha.
Vi åkte typ halv tio imorse och är hemma nu, helt sjukt.
Jag är pissvåt och iskall, för det ösregnar och blåser satan ute.
Men shoppat, det har jag gjort minsann! För typ 2.000 spänn, haha.
Vet inte om jag ska vara glad över det för det lär svida längre
fram i månaden när pengarna typ är slut, men just nu känns det underbart
att ha hur mycket nya kläder som helst + 3 par nya skor, I love it

Nu ska jag och mamma dricka kaffe, för det har vi inte gjort sedan
vi åkte iväg imorse, så vi är sjukt sugna på det nu.
Sen ska jag försöka ladda mina batterier till digitalkameran så att jag
kan fota allt jag har köpt, lyckas jag inte få igång den så får jag låna
bilder från affärenas hemsidor (om det går) och visa plaggen på så vis..

Hörs om ett tag igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0