Regn, regn åter regn..

Hej på er alla sötingar!

Nu kom jag precis hem från jobbet, var ju bara konferens idag som sagt.
Dom tre timmarna vi satt där kändes verkligen som 8 jävla timmar.
Nej, jag skojar inte. Usch, konferenser är nog det segaste och tråkigaste
som ingår i ett jobb, om man kan säga så, haha. Men nu är det gjort :)

Har regnat hela jävla långa dagen idag, var typ pissblöt när jag kom fram
till jobbet innan idag, hade ju paraply men såklart hjälpte det inte mig särskilt
mycket eftersom det blåste samtidigt, så jaa.. kaazztt!
Men faktiskt, hellre en jävla massa regn än snö, det måste jag erkänna.
Vill verkligen inte ha vinter ännu, inte för 5 öre :/ Så hoppas regnet och
plusgraderna håller i sig ett tag till, då blir jag glaaaaaad!! :)

Nu ska jag ställa mig och laga mat till mig och mammsen.
Blir potatismos och falukorv idag, gott va? :)

Hörs efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0