Söndag.

Hej på er!

Har ni saknat mig? - Ja, det är väl klart ni har gjort.
Inte allt för mycket hoppas jag, hihi :)

Nu är helgen över, äntligen. Har jobbat och slitat i 20,5 timmar nu.
Men jag ska inte klaga, det är bra pengar och sen trivs jag hur bra som
helst på mitt nya jobb, det är absolut det roligaste jobbet jag har haft
och det är inte ansträngade direkt, I really love it ♥
Men samtidigt är det såklart att ha jobbpasset klart och få komma hem
och ta de lugnt bara. Vem tycker inte det liksom? :)

Sitter just nu och pratar med Jenny i telefonen, höhö.
Ska alldeles strax försöka börja göra mig i ordning för kvällen,
typ tvätta bort smink, ta på myskläder osv osv, och så måste jag
även packa upp packningens om jag hade med mig till jobbet.
Inget roligt, men måste göras.. hm.. aja, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0