Söndagsångest

Söndagsångesten är här!

Den antar jag att alla någon gång har fått genomlida och stå ut med en
hel söndag? Jag tror det. Den varkar vara min bästa vän nu för tiden.
Står alltid och lurpassar bakom något hörn och väntar med att hoppa
fram tills då jag minst anar det och minst vill ha den, helvete!
Den har besökt mig nu i alla fall. Stod och dealade med den i duschen
i cirka 1 timma alldeles nyss, den är hemsk. Usch.

Men men.. Nu har jag ju lyckats duscha då i alla fall som ni nog förstår.
Då är det maten kvar, måste få i mig något. Även om jag inte är
särskilt sugen eller känner någon som helst ork för att laga till något
så måste jag, för magen svider som satan och säger verkligen till
att den behöver få ner något att jobba med, och det är NU! haha.

Sen ska jag försöka skriva några tidsinställda inlägg och sprida ut över
måndag och tisdag för då lär jag inte hinna blogga någonting, så om
jag orkar fixar jag inlägg tills dess så slipper bloggen bli så tråkig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0