Sovmorgon!

Good morning!

Idag är det fredag så jag tillät mig själv att ta lite sovmorgon.
Det var mycket skönt men jag vaknade och kände mig inte helt bra.
Har världens huvudvärk, ont i halsen och nästan rinner som jag vet inte vad.
Börjar jag bli sjuk kanske? Hoppas verkligen inte det för jag hade en del
saker planerat för idag och nästa vecka är det jobb som gäller hela veckan
och då får jag verkligen inte vara sjuk, måste jobba, jobba och jobba!

Idag tänkte jag ha åkt hem till en tjej som heter Jessica, hon har inte funnits
med här i bloggen för att vi känner inte varandra på det sättet, men vi känner
varandra på ett sätt, eller vi har en sak gemensamt kan man säga bara att
jag inte tänker avslöja vad vi har gemensamt, men ja. Jag hade ju tänkt
åka hem till henne idag under förmiddagen men nu när jag mår såhär
så vet jag inte riktigt :/ Känner mig inte okej och är helt slut typ..
Vi får väl se hur det blir.. Senare ikväll hade jag tänkt träffa Plutten
om han vill det, man vet ju aldrig med honom, haha. Men blir nog
inget med det heller nu tyvärr :/ Blää på livet just nu..

Något jag i alla fall måste göra, hur jag än mår är att ta mig en redig dusch.
Jag känner mig så jävla ofräsch och sliten så det är inte sant.
Så duschen, HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0