Storstädning - CHECK!

Sådär ja, då var städningen gjord, äntligen!
Har lite kvar så som att gå ut om sopor, bära ner grejer till källaren
och byta mina lakan för mamma tvättar imorgon.
Men sen är jag helt klar och det känns underbart.
Så fort allt är gjort ska jag ta mig en lång och välbehövlig dusch tänkte jag.
Senare ladda inför jobb imorgon, en från jobbet ringde nyss och ville att
jag börjar 10:30 istället för 14:30 så ja, så får det bli. Så får vi ser om jag
bara jobbar mina 7 timmar och drar hem tidigare eller om jag jobbar
dom 4 timmarna extra, det får jag se imorgon :)

Men men, ska väl göra klart det sista hära nu då, sen duscha och sådär.
Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0