Storstädning nästa!

God morgon!

Jag har varit vaken sedan 09:30, det var skönt att få sova ut.
Jag vaknade innan klockan ringde och kände mig utvilad.

Idag är det storstädning som står på schemat.
Mamma fyller år på söndag, så på lördag blir det kalas för henne.
Därför ska vi storstäda idag så det är rent och fint här tills på lördag.
Varför vi gör det idag är för att jag jobbar torsdag och fredag och dessutom
väldigt dumma tider, tordag 14:30-21:30 och fredag 06:30-15:00 så det
hinns inte med någon städning då förstår ni.

Jag hatar verkligen att städa, det är nog det västa som finns.
Däremot tycker jag om att diska och tvätta, det är typ avkoppling
på något konstigt sätt, haha. Jag är nog lite knasig :/


Storstädningen börjar.... NUUUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0