"Tillbaka till livet"

Hej igen!

Ganska dålig uppdatering idag, jag vet men när jag och mamma
kom hem innan så käkade vi ju lunch, sen satte jag mig och läste
igenom lite bloggar samt spanade in lite saker på fejjan typ.
Därefter blev jag uttråkad och ringde Jenny, kom då på den
brilijanta idén att åka iväg till Ica maxi för att jag ville köpa ett
nytt spel till mig playstation för jag har inga roliga nu :(
Så det gjorde vi, ihop med en annan kompis också, dock kom jag
hem utan något spel, hittade inget kul, bläää..

Vi åkte runt till andra affärer med för att kolla på andra saker, så jag
kom hem för typ 40 minuter sedan, kompisen följde med hit så bjöd
jag honom på mat för han var hungrig och nu åkte han precis :)

Det är dags att lägga sig för min del, ska ju upp 04:50 imorgon :/
Usch, mår illa av att bara tänka på det, haha. men så är det när man jobbar.
Ska byta om till "sovkläder" och sen lägga mig och läsa i en bok som jag
har lånat av Sara, den heter "Tillbaka till livet", det är nog den bästa
boken jag har läst faktiskt, har snart läst ut den, helt otrolig.
Kommer skriva en liten bokrecension av den sen när jag är klar med den.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0