Tusenbröder

Nu är det dags för tandborstning och sen bums i säng.
Ska se några avsnitt av Tusenbröder och även hinna läsa
några kapitel ur min bok också innan jag somnar. Jag är verkligen
svintrött, inte mycket sömn dom senaste två nätterna.
Blir oftast så när jag inte sover hemma.. tyvärr :(

Imorgon har vi APT-möte på jobbet mellan 13-16 så då är jag där.
Sen jobbar jag torsdag, lördag och söndag, rätt okej faktiskt.
I love my new job, så det spelar inte så stor roll :)

Får se om jag hinner blogga innan jag sticker till jobbet imorgon,
annars bloggar jag självklart så fort jag kommer hem!!

Godnatt på er.


"Hoffa" huvudrollen i Tusenbröder - Spelas av sexiga Ola Rapace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0