Alla dessa lögner.

Jag är faktiskt lite sur nu..
Blir irriterad på människor som inte vågar säga som det är.
Människor som är så fega och inte vågar stå för vad dom egentligen
tycker, tänker och vill. Utan istället försöker komma på undanflykter
och ursäkter till allting. Det är så jävla dåligt gjort. Varför liksom?
Åh, blir så jävla sne!

Nu har jag i alla fall fått klart för mig att vi inte ska träffa de två killarna
som vi var med i helgen, denna helgen. Fast vi TYP hade planerat det.
Nu ska dom tydligen iväg två helger i rad, sen jobbar Jenny och helgen
efter det, alltså om en månad, KANSKE dom kan ses.. HMMMM!!

Nä, jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Är ganska chockad.
Hur vissa människor kan lura i folk saker, säga en massa saker som
dom sedan inte menar över huvudtaget. Jag är riktigt arg, ledsen och besviken.

Och ignorering metoden verkar vara modernt igen, haha.
Den körde jag med när jag var 14, men ska kanske börja med den igen då
eftersom vissa andra kör med den och den är ganska effektiv.. Herregud alltså..

Ah, ska sluta tjata om detta. Vad är meningen liksom?
Ska ner och träffa Jenny i stan nu om en liten stund,
så får vi snacka igenom allt.
Och sen, ja det får väl tiden visa vad som kommer hända med allt.
Som vanligt är det nog dags för mig att ge upp, igen.
Hur många vändor ska jag behöva vara med om innan detta ska få ett slut?
Jag orkar inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0