Äntligen helg!

Gomiddag!

Idag mår jag mycket bättre än igår kväll faktiskt :)
Lite huvudvärk har jag fortfarande och det ömmar lite i öronen,
men all värk i halsen och kroppen är borta som tur är. wiihoo!

Jag har precis duschat och blåst håret, ska platta det strax.
Mamma är snäll och ska hjälpa mig med halva, haha.
Nu när jag har hyfsat långt hår så får jag ju fan kramp i armarna av
att platta hela håret, är helt slut efteråt, så då är der perfekt att
ha en snäll mamma som gör det åt mig ;) haha.

Det är äntligen helg, känns underbart. Idag händer nog inte sådär
jättemycket kanske, Jenny kommer hit efter jobbet, vi ska planera
morgondagen lite och sen försöka hitta på något med några ikväll :)
Imorgon är det ju kalas som gäller och efter det blir det fest!
Ska bli så jävla kul alltså, läääängtar! Att bara få släppa loss och ha kul.
Länge sedan jag och Jenny festade på riktigt nu med både förfest,
krog och sedan efterfest ;) haha. Hoppas det blir så imorgon.

Aja, ska la platta lite i håret nu då och sen typ.. eh, vet inte.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0