Äventyr!

Tjena!

Nu sitter jag här sminkad, påklädd och håret fixat och diggar musik.
Självklart lyssnar jag på Eminem Ft. Rihanna - Love the way you lie.
Finns ingen bättre låt, den är så jävla go alltså. Och självklart tänker jag på
min kärlek så fort jag hör den. Åh, vi låg i soffan och kramades till den ♥

Haha, aja. Hur som helst. Väntar typ på att Jenny ska komma hit.
Ska lura med henne på äventyr idag igen ;) GRR!
Jag har några ideér faktiskt, en av dom är den bästa men får se om
den "planen" går igenom först bara, då lär hon ju bli överlycklig, haha.
Eh, jag med såklart. Då dör jag nog av lycka :) Men men, nu ska jag inte
sitta här och hoppas för mycket, blir så besviken sen då :(

Men något roligt måste ju hända idag, eller hur?
Kan ju inte sitta hemma och tråka en hel söndag.
Som jag skrev innan så är ju söndagar i sig så jävla tråkiga så dår får
man fan själv ta tag i det och göra det till en händelserik dag :)

Nu ska jag spraya håret och borsta tänderna, kanske bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0