Besviken! :/

Hej igen!!

Kom precis hem från den där trippen till Göteborg.
Usch, det var nog det hemskaste och tråkigaste jag varit med om.
Precis när allt började bli roligt, då skulle vi hem helt plötslig.
Usch, aldrig aldrig aldrig igen!
Synd bara att allt ska behöva sluta såhär för "min" del om man säger så.
Men men, pengarna och tiden idag, allt i onödan.
Det var verkligen inte värt det.

Känner mig besviken, ledsen och utsött.
Känns som jag har varit typ luft idag, folk ville bara bli av med mig.
Jag var bara ivägen, att saker och ting inte hände, det var mitt fel.
Fattar inte riktigt vad folk får allt ifrån och fattar inte heller
hur man kan göra vissa saker, hur man kan.. ah. Skit samma.

Tänker inte älta detta mera, bara att inse att saker och ting inte alltid
är som dom kanske verkar. Att man kanske inte betyder så mycket
som man trodde att man gjorde. Livet är hårt. Kanske för hårt för min del.

Jag funderar på att gå ut nu, få gråta ifred. Vill få ur mig allting.
Mår riktigt dåligt, förstår inte hur jag ska lyckas somna.
Alla dessa tankar nu igen, fast nu om andra personer.
Är jag värd skit och ingenting? Den frågan kommer jag ställa mig
själv att tag framöver efter detta...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman!



Usch vad tråkigt att det blev så med trippen till gbg:( Du ska veta att jag tycker att du är jättesnäll. Du får gärna ringa och prata med mig när du vill...Hoppas allt ordnar sig till det bästa vad det än handlar om. Det betydde SÅÅÅ mycket för mig att du var där och stöttade mig STOR KRAM!!!

2010-09-14 @ 11:28:54
Postat av: Jessi

Hej Jessica!!



Ja, riktigt tråkigt. Tack så jättemycket, känns bra att veta att någon tycker gott om mig och bryr sig! Snäll du är som vill finnas och ställa upp, inte alla som vill det kan jag ju säga. Självklart ställer jag upp och följer med dig på allt du vill och allt du behöver. Jag finns här om du vill det :) Ta hand om dig nu, vi hörs snart igen! Kraaam

2010-09-14 @ 11:35:16
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0