Fy fan vad sexigt..

Hej igen!

Nu är jag tillbaka hemma efter lite shopping och annat på stan
med Jennolainen, och fy fan vilket flyt vi har haft idag!
Jääääävlar vilka sexiga kläder jag köpte, grr..
Blir ju fan tänd på mig själv när jag ser mig i dom, haha.
Moooums, skulle jag varit kille hade jag inte bangat alltså ;) Mums!

Aja, sak samma. Haha. Kanske kommer upp bilder på de jag köpt
någon dag, ska nog fan köpa mer imorgon, haha. Vi får se :)
Ska till Knalleland med mamma imorgon, så får se hur allt blir..

Nu har jag precis duschat, pratar med lite folk på msn just nu.
Lyssnar på regnet som smattrar mot rutan, myspys ju!

Får se om vi hörs mer idag, annars hörs vi när jag kommit hem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0