GODMORGON!

Fan, idag är jag på strålande humör :)
Haha, fråga mig inte varför, men bara att gratulera mig ;)
Nej men ärligt, känns helt underbar att kunna skratta och le igen.
Har varit några riktigt pissiga dagar nu ett tag och det får vara
slut på dom, tycker ni inte? Vem orkar umgås med en sur och deppig
människa? INGEN! Haha, så nu ska jag vara glad igen, wiihoo!!

Hur som helst, har pratat med Jenny en del sen jag vaknade.
Vi velar fram och tillbaka om hur vi gör i helgen.
Vi hade ju tänkt åka på en kryssning eller något sånt men njae,
det blir nog att vi tar det nästa helg eller något istället, hihi.
Då blev vi sugna på att festa, antingen här eller i Göteborg.
Frågan är ju bara vart, haha. Äsch, mycket att tänka på och
planera för att allt ska funka fint, så vi får la se :)

Har precis duschat nu och ska strax blåsa håret och kolla på lite kläder.
Har ju fan ångest över vilka av alla nya kläder jag ska ha idag.
Grr, ska vara så HET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0