Godmorgon!

Sovit gott? - Jag har sovit rätt gott måste jag säga.
Skulle egentligen ha gått upp nu vid 11:00, men min syster
ringde och väckte mig strax innan 10, haha typiskt.
Men det var kanske lika bra så har jag mer tid på mig att fixa mig
och lite andra saker innan jag måste dra!

Klockan 14:30 ska jag vara nere i stan och gå till enhetschefens kontor,
ni vet han som ringde mig om jobbet igår :) Vi ska ses redan idag och snacka.
Sen ska vi nog åka upp till den gruppbostaden det gäller och hälsa på där.
Ska bli riktigt spännande, lite nervös är jag allt.

Och eftersom det är fredag idag så ska allt med mig fixas.
Duscha, raka ben och allt sånt, platta håret och så vidare.
Och känner att det är lika bra att ha det gjort innan annars
blir det jävligt stressigt sen när jag är hemma igen, vet ju inte
alls när vi är klara eller något.. så ja!

Sitter och väntar på att Jenny ska ringa sen blir det duschen.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0