Hatar att vara sjuk

Hej på er!

Blir en väldigt sen uppdatering idag men har inte haft tid innan nu.
Var ju hos min kompis igår, vi kollade film, drack öl och lyssnade på musik.
Sov ju där med och åkte till ams imorse och sedan hem hit.
Därför jag inte har bloggat än idag, såg lite tv och så när jag kom hem.
Sov bara tre timmar inatt så jag är helt död eftersom natten innan det
sov jag ju ingenting alls :/ haha. Helt slut är jag.

Imorse när jag vaknade var jag mycket sjukare än igår.
Mina ögon var helt igensvullna, halsen plus näsan jättetjock så kunde
knappt prata och inte se eller pga svullnaden på ögonen och så har
jag ju självklart ont i halsen som vanligt, suger verkligen.
Jag HATAR att vara sjuk, det är det värsta som finns faktiskt.

Vill inte vara sjuk i helgen för jag har lite olika planer,
men om jag ska vara helt ärligt så vore det samtidigt jävligt skönt
att vara jättesjuk i helgen så man bara kan ligga i sin säng
en hel helg och vila upp sig, haha. Mysigt va? :)

Nu ska jag städa, duscha och massa annat.
Vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0