Helvetes jävla skit dag!

Hej!

Jag är på så dåligt humör så det finns inte, är så jävla förbannad,
besviken och irriterad. GAAAAAAH, vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag somnade runt 3 inatt, alla tankar gjorde mig sömnlös.
Sen ringer jobbet och väcker mig 7.30 ungefär så jag får rusa upp
som en idiot, hälla i mig kaffe samtidigt som jag fixar mig och sedan
springa till bussen och åka dit, JAG HATAR DET!

Ja, sen så hände det lite saker på jobbet. Eller ja, egentligen inte på jobbet.
Men fick ett samtal när jag jobbade som var mindre trevligt.
Jävla fittkärring som ringde och betedde sig som en idiot.
Har nog aldrig blivit så arg på någon genom telefonen förut.

Uscha, jag är verkligen förbannad nu, haha.
Jag ska ta och lugna ner mig och försöka blogga senare igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0