Mår inte bra

Haaj!

Jag mår inget bra alls, usch och fy.
Har så jävla ont i huvudet, ont i halsen och ena örat.
Jag fryser som satan och kroppen värker hur mycket som helst.
Vad är detta? Influensa? :/ Kan faktiskt vara det, men hoppas verkligen
inte att det är det såklart, men fy så jag mår.

Ska lägga mig alldeles strax, hoppas på att somna så fort som möjligt
och att jag förhoppningsvis vaknar upp och mår bra imorgon igen!
Hatar att vara sjuk verkligen och har varit mycket sjuk under sommarn.

Hoppas bara jag kan somna inatt och att inte alla tankar ska spöka som vanligt.
Natten till idag hade jag svårt att somna, hade en klump i magen och
kände mig orolig typ, jävligt skum känsla alltså, men men..

Godnatt på er, vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0