Pappersarbete

Hej på er!

Nej, jag vaknade inte nu, haha. Det tror ni säkert, men så är det inte ;)
Har varit vaken sedan 9 imorse typ, och somnade inte innan 3 - halv 4 inatt.
Var riktigt segt att gå upp men jag lyckades i alla fall!
Jag och mamma har varit i stan under morgonen/förmiddagen.
Vi var och röstade, köpte hårfärg till mamma och den sista presenten
till min syster och hennes sambo (dom fyller år på samma dag) haha.
Så jag kom hem för en liten stund sedan typ..

Har ganska mycket att stå i idag också, gällande ams och sådär.
Har en del "pappersarbete" att göra. Har massa papper att gå igenom,
fylla i och skriva på. Måste få tag på min chef också och be henne skicka
arbetsgivarintyg och sånt, jobbigt värre, men måste tydligen, blää!!

Ah, ska la ta och fixa allt sånt tråkigt nu så det är gjort.
Sen ska jag ta mig en lång, varm, härlig och välbehövd dusch och mysa
ner mig i mjukiskläder, tända en massa ljus och bara sitta här och njuta
av livet, just nu mår jag toppen. Mår bättre än på länge och det är skönt :)
Hoppas verkligen det håller i sig nu, wiiie!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0