Redan torsdag

Godmorgon!

Ja, det är redan torsdag, vart har veckan tagit vägen?
Även att jag bara suttit hemma typ så har det gått skitfort.
Hinner ju inte ens med, det är redan fredag imorgon liksom :/
Och fredag, vad händer då? Någon som har något förslag?
Jag och Jenny har la lite planer, men inte helt säkra.
På lördag blir det i alla fall kalas i Göteborg och sedan utgång
förhoppningsvis, om vi går ut där eller här i Borås vet vi inte än.

Jag mår inte lika bra länge som jag gjorde här om dagen.
Har en stor klump i magen, men vart den kommer ifrån har jag
faktiskt ingen aning om, det är läskigt.
Jag har mycket tankar som snurrar och jag känner mig osäker.

Pratar med Jenny i telefonen nu och hoppas på att hon kommer hit innan
hon börjar jobba, så slipper jag sitta här helt ensam och tråka!
Mamma ska iväg och ja, det suger att bara sitta här ju..

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0