Bowla i eftermiddag!

Tjeeeeenare!!

Läget med er då? - Själv mår jag finfint!
Har jobbat hela helgen och det har varit en väldigt
hektisk helg på jobbet kan jag tala om, haha.
Är typ helt slut idag :/
Gick av mitt pass kl 20:30 igår och där efter åkte jag hem,
bytte om till träningskläder och gick en PW på ca 7 km, great!
Det var jävla skönt eftersom jag inte hann träna varken i fredags
eller lördags pga jobb. Har ju så långa pass på helgerna..

Igår kom min systerson Elias hit också :)
Han ska stanna här tills på onsdag, så mysigt!
Så idag ska vi dra och bowla tänkte vi, hur skoj som helst!
Imorgon ska vi antagligen hyra massa filmer och bara mysa.
Får bli någta lugna dagar här nu.

Jobbar onsdag och torsdag kväll denna veckan sen är jag ledig
fram till näst nästa helg, haha. Soft!! :)

Aja, ville bara uppdatera mig lite! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0