Färdig med alla "måsten"

Hej igen!

Nu är jag färdig med allt jag var tvungen att få gjort idag.
Tvätten är klar, garderoberna är rensade och städade,
min promenad är gjord och hann även (under promenadens gång)
sticka in på Intersport och köpa ytterligare 4 par tränings-strumpor,
en tränings-bh och en t-shirt :) Så lyckat!
Är väldigt nöjd med dagen faktiskt.

Nu får jag lov att slappa resten av kvällen,
ska strax käka lite kvällsmat tänkte jag.
Blir antingen ägg och knäckemacka eller en tallrik havregrynsgröt.
Sen blir det mys framför tv'n resten av kvällen, ska försöka somna
i skaplig tid ikväll också, är supertrött :/ Bläää!

Vi hörs säkert imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0