Gånghester - Norrmalm

Tjena! :)

Allt bra med er? - Med mig är det toppen!
Jag jobbade ju till klockan 21 igår, efter jobbet kom
Omid och plockade upp mig och vi åkte direkt hem till honom.
Vi chillade bara, såg på tv och tjatade, ganska skönt.

Vi vaknade runt 9 imorse, käkade frukost och gav oss i väg.
I gånghester tvingade jag honom att släppa av mig så jag kunde
få min dagliga promenad för att slippa ta den senare.
Ska nämligen ner på stan ikväll så kändes stressigt att hinna med annars.
Så han släppte mig där och jag promenerade hem, så jäkla skönt.
Var inte så långt som jag trodde faktiskt :)

Nu väntar duschen, sen plattning av hår, sminkning osv.
Var såååå länge sen jag gjorde mig "snygg" på riktigt så ska
bli himla kul faktiskt :) Ska försöka ta en bild sen när jag är helt
klar och lägga upp här, om jag kommer ihåg :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0