Nytt rekord!

God morgon!

Förvisso har jag varit vaken sedan 9 typ, men ändå!
Jag har precis fått i mig havregrynsgröt och ett ägg till frukost!
Det var mumma det, så fort jag har skrivit klart så ska jag
hoppa in i duschen och sen umgås en stund med Elias innan
det är dags för honom att åka hem och dags för mig att dra
och jobba. Jobbar 16-22 ikväll, blä! :(

Måste bara få berätta att jag slog mitt personliga rekord igår!
Mina powerwalks brukar vara mellan 7-10 km men igår fick jag
13,9 km, alltså nästan 1,4 mil! Jag är riktigt stolt över mig själv :)

Så idag ska kroppen få vila faktiskt, men ska inte gå ut för hårt heller,
då är risken att man får skador i ben och leder osv, det vill jag inte.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0