Onsdag!

God morgon!

Lite sent för ett god morgon kanske men jag tog mig faktiskt
en välförtjänt sovmorgon idag! Riktigt skönt ska jag tala om :)
Som ni förstår har jag inte hunnit göra så mycket ännu idag.
Ska strax äta lite "frukost" och sedan ta en dusch innan det
blir en hyfsat lång promenad till jobbet. Jobbar 16-21 idag.
Sen är jag ledig torsdag och fredag och jobbar sedan helgen.

Imorgon ska jag nog göra mig lite extra fin och sedan dra ner
på torsdaskvällen, har inte varit nere på någon ännu.
Jag har jobbat varenda torsdagkväll och fredagmorgon typ så
därför har jag inte kunnat dra ner på stan :( Men imorgon kan jag!!

Men ni får ha en superbra dag så hörs vi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0