Tisdag!

God morgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en Gud :)
Somnade runt 12 inatt och vaknade vid 8 och var pigg!

Just nu sitter jag och plattar lite i håret, har precis tagit
på mig kläder och packat väskan också.
Ska promenera ner till stan och möta min syster strax.
Eller ja, vi ska mötas 10:50 men jag måste gå om en stund.
Vi ska nämligen köpa nya walkningskor till mig :)
Dom jag har är så utslitna och jag får så ont i fötterna..
När man promenerar så mycket som jag gör så måste man
verkligen se till att man har ett par ordentliga skor så man
slipper skador i fötter och ben.. Så det ser jag fram emot!
Hittar jag några skor så kommer promenaden ikväll vara Gudomlig!

Yeah, men vi hörs kanske senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0