Tvättar kläder

God morgon!

Antar att inte så många är vakna än?
- Om ni inte jobbar då såklart :) haha.

Jag vaknade 06:30 hemma hos min pojkvän, vi steg upp, käkade
frukost och så innan kan körde hem mig. Hade tvättid kl 8 imorse
så var tvungen att vara hemma till dess, hehe.
Nu är jag iaf i full gång med tvättandet, så najs :)
Sista maskinen är igång nu, sen ska det torktumlas och kläderna
i torkrummet ska torka och sen är det gjort, sköööönt.



Efter det ska jag ta tag i garderoberna, jag ska rensa dom igen.
Var ju inte så länge sedan jag gjorde det, men är fan dags igen.
Sommarklänningar och linnen och sånt ska packas ner i påsar eftersom
hösten typ är här, dags att plocka fram dom lite tjockare kläderna nu.
Spännande, glömmer alltid vad jag har för nerpackade kläder, hehe.



Har MASSA nya kläder också som ska in som fortfarande ligger i påsar
med prislapparna kvar, haha. Så sjukt, men det ska bli skoj.
Träning ska också hinnas med innan dagen är slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0