Underbar helg i Göteborg!!

Hej på er!!
Nu ska jag uppdatera lite och berätta om min helg!

I fredags jobbade jag och sedan åkte jag hem till Omid.
Vi hyrde filmer och handlade mat som vi sedan lagade!
Vi la oss hyfsat tidigt eftersom vi hade bestämt att hitta på något
roligt under lördagen för det var min första lediga helg på ganska länge.

Vi vaknade på lördagmorgon runt 10 och insåg att vädret var superfint!
Vi dividerade ett bra tag om vad fasen vi skulle hitta på, vi hade tänkt att
dra till Norrköping och Kolmården först men det var så jäkla dyrt.
Tillslut bestämde vi oss för att dra till Göteborg och bara strosa runt.

Väl framme i Göteborg så stack vi faktiskt till Universeum. Haha och det är
något vi båda ångrar väldigt mycket då det var dyrt och det sög, var hur tråkigt
som helst och vi ville bara där ifrån! Efter Universeum så drog vi in till stan
och bara promenerade runt och runt, kikade på allt möjligt.
Tillslut bestämde vi oss för att slå oss ner på en uteservering och ta en öl,
där satt vi och chillade ett tag. Sen letade vi upp en fin men väldigt dyr
resturang som vi käkade på, den notan vill jag helst bara glömma, hahaha.
Men maten var god i alla fall :) Ja, sen så ville vi fortsätta dricka men Omid
körde ju så vi kom på den geniala iden att
hyra oss ett hotellrum över natten så han också kunde få festa till det.
Vi hittade Hotell Mornington som verkade helt okey, och där fick vi ett rum!
Så vi hämtade våra öl vi hade i bilen och slog oss ner i
vårat hotellrum och började förfesta lite smått, när klockan var runt 12 så
drog vi ner på stan och kollade runt. Sen blev det krogen, och jääävlar vilket
röj det var, haha. Vi dansade och sjöng som aldrig förr och drack nog
också som aldrig förr! haha. Runt kl 4-5 drog vi till hotellet och slocknade
som två små barn :) Och vid 10 gick vi upp och åt underbar hotellfrukost
och därefter njöt vi av hotellets underbara dusch i ca 1,5 timme!

Haha, ja det finns mycket mer att skriva om våran lördag och söndag men då kommer
detta inlägget aldrig att ta slut! Tyvärr glömde jag att fota vårat hotellrum men lånade två
bilder från Hotell Mornington's hemsida!


Hotellrummet! (Inte den bästa bilden, men skitmysigt rum)


Badrummet! (Också jättedålig bild då det ser litet ut, men var stort!)


En väldigt glad Omid på en av alla uteserveringar vi satt på! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0