Klagandets dag.

God morgon.

Jag vaknade ganska nyss upp från en hemsk natt.
Dock blev det inte bättre av att vakna och gå upp då
mina tankar och känslor fortsätter att vara i uppror.
Mamma är inte hemma och det gör allt ännu värre.
Jag brukar gå upp och mötas av hennes varma famn.
När jag mår såhär klarar jag inte av att vara ensam.
Som tur är kommer min kära mor tillbaka om någon timma :)

Bläh, tråkigt inlägg. Jag bara klagar och klagar men vad tusan
ska jag göra när hela livet är åt skogen just nu och allt går emot
mig precis hela tiden. Ni får ha förstående för det just nu.
Låt mig må dåligt denna veckan samt nästa vecka sen är jag
förhoppningsvis på fötterna igen, som en ny människa.
Det är vad jag hoppas på i alla fall.

Jag ska låta tiden läka alla sår och sen göra en riktig jävla
COME BACK! Som en ny, glad och positiv tjej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0