APT

God morgon!

Guuud så skönt det var att få sova ut idag alltså :)
Har inte haft sovmorgon på jag vet inte hur länge, hehe.
Nu är jag pigg som sjutton iaf, sjukt gött!!

Idag har vi APT på jobbet mellan 13-16, rätt soft eller hur?
Måste dra iväg och köpa en limpa cigg också, vet bara inte om
jag ska ta det innan eller efter apt'n? Hm.. svårt val ;) haha.

Senare idag har jag ingen aning om vad som händer.
Orkar man sitta hemma och glo eller ska jag tvinga
någon att umgås med mig? haha. Får la se.

Igår var jag och Jenny ute på äventyr med några vänner iaf.
Skoj som tusan, haha. Har nog aldrig skrattat så mycket
som jag gjorde igår, och ja, i förrgår också faktiskt!

"DU SKULLE SETT HANS MIN JENNY! HAN BET SIG I LÄPPEN
FÖR ATT KLARA DEN JÄVLA SVÄNGEN.. HAHAHAHAHAHAHA"

Kommentarer
Postat av: Jenny

HahahahahaHahahahaha skojskoj!! Åhh jag missa hans min :(:( haha bra sväng jag gjorde ;)

2011-01-19 @ 17:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0