Blev ganska sent.

Hej igen!

Nu är jag hemma, blev ganska sent.
Men trevligt som sjutton blev det.
Ville bara säga hej typ, har varit dålig uppdatering
idag och kan meddela att det kommer vara det resten av
helgen också. Imorgon fyller Sara år så ska hem till henne
och mysa. Vi ska äta middag och umgås, så blir nog
ganska sent där, sen efter det ska jag direkt hem, duscha
och sova för jag ska upp och jobba på lördag och jobbar enda
fram till söndag kväll, så då blir det ingen uppdatering :(
Men nu vet ni det i alla fall :)

Ska tvätta bort sminket nu och sen byta om och lägga mig i sängen.
Men vi får se om vi hörs något imorgon, annars hörs vi på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0